torsdag, juli 19, 2012

Begyndelsen på noget stort...

Så er hækleriet for atter gået igang igen - og denne gang har jeg kastet mig ud i en kæmpe puf til stuen eller hundekurven som Freya kalder den lige nu. Jeg har reelt ikke noget idé om hvor stor den bliver endnu, men jeg er helt sikkert på at min og ungernes popo'er sagtens kan være der.  Ikke fordi det er "rocking science", men jeg har skrevet ned undervejs, så skal nok smide en DIY når jeg er kommet i mål. 

Fortsat god sommer til Jer alle

Set ovenpå et sofabord
"Hundekurven"
Farvesammensætningen

2 kommentarer:

  1. Uhh den glæder jeg mig til at se

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det som et spændende projekt(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...