torsdag, maj 31, 2012

Gulvtæppe - Finish!!

Så lykkes det mig at få færdiggjort projekt "gulvtæppe" - jubii :D
Det endte med at fylde knap 110 cm. i diameter - jeg ville dog gerne have haft en runde mere af først farven koral og derefter af farven lilla, men da garnet ligesom slap op undervejs måtte min plan ændres. Jeg syntes dog alligevel, at det er blevet rigtig fint og giver et godt farvespil inde på værelset.

Så fint et gulvtæppe
Gulvtæppe - 110 cm. i diameter

Inspiration og opskrift fundet hos Lutter Idyl, klik her
Egne indlæg om projekt "gulvtæppe", klik her









            



2 kommentarer:

  1. Gad godt, at jeg også kunne hækle... Jeg bliver nødt til at henvise til min veninde, der laver fantastiske hæklede puff ud af genbrugs sengetøj. Se mere hvis du googler PetreaV.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også super sjovt, og med dette garn går det vildt stærkt og så er det nemt at arbejde med.
      Jeg syntes at det er nogle rigtig fine ting din veninde laver - jeg tror at det må være på tide, at jeg få kastet mig ud i en farverig puf, for om ikke andet, er jeg sikker på at ungerne vil elske den.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...