fredag, maj 11, 2012

Anna Møffe - 1/2 år

Pyha, tænk at det allerede er et halvt år siden, at min lille Anna Møffe kom til verden - og sikke en dag d. 11.11.11, manden stod ellers og heppede i fodenden, men mine kræfter var få, så klokken fik slået 11.17 før hun så dagens lys (tæt på at det blev til "straight A´s" ;D) - men hvem hænger sig egentligt i minutter. 
Nu er hun så som sagt blevet et halvt år, og har allerede sine egne meninger om mad, putteritualer og babymode (eller det formoder jeg ihvertfald, da hun som regel altid gylper på de samme sæt tøj). Hun mestre disciplinen "rulning-fra-mave-til-ryg og fra-ryg-til-mave" til ug, kryds og slange., og har da også været en tur oppe på knæene. Hun forguder sin søster og alt hvad hun gør er bare sjovt - hun er den fødte fan!
Selvom det er lidt klicheagtigt og at der er en lille fare for, at jeg lyder som min mor, så har jeg glemt hvor hurtigt det går med de kære små og jeg husker mig selv på , at jeg skal nyde hvert minut med dem, for de kommer ikke igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...