mandag, maj 21, 2012

Bule & Shopping


Der er aldrig noget så galt, 
at det ikke er godt for noget


Selvfølgelig er det rigtig skidt, at bilen har fået en kæmpe bule i bagsmækken, men først of fremmest syntes jeg, at det er rigtig heldigt, at det er manden selv der har stået for den, også er det jo heller ikke helt skidt at vores mekaniker ligger i Roskilde - for hvad er det nemlig lige der ligger i Roskilde? STOF & STIL!, hvilken jeg selvfølgelig var nødsaget til at besøge. Lad os bare konkludere, at det ikke kun var regningen til mekanikeren der blev fircifret...







2 kommentarer:

  1. Skøn stofbunke du fik samlet sammen. Tror snart jeg må til roskilde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, de havde bare så mange lækre ting. Jeg har desværre ikke rigtigt fået taget hul på nogle af mine projekter, men det komme nok i den kommende uge, hvor temperaturen daler en smule :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...