fredag, maj 24, 2013

1. klasses guldkorn fra mine kære små...

Sandhedens skal høres fra børn...

(Samtale mellem Freya 4 år & Mor her på 30 år)

Freya: Mor hvorfor er du så tyk?
Mor: Hvad mener du skat?
Freya: Ja, hvorfor har du så store bryster?
Mor: Jeg er ikke helt med på hvad du mener?
Freya: Jeg forstå ikke hvorfor du har sådanne nogle, når du ikke skal bruge dem til noget mere (ser meget undrende ud)
Mor: Jeg tror altså stadigvæk ikke helt at jeg forstår hvad du mener, det har kvinder jo.
Freya: Jamen, Anna skal jo ikke have mad fra dem mere, så skal du jo ikke bruge dem til noget.
Mor: Øhh øhh ja, men sådan nogle får kvinder og det gør du også når du bliver større.
Freya: (kigger rundt) hmmm okay, hvornår skal vi spise.... Og så var det ligesom blevet uddebateret ;-)

Freya posere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...