tirsdag, juni 26, 2012

"Vasevarmer" ;D

Jeg troede ikke at det blev nødvendigt, men med det sommervejr vi har her i juni, er det da nødvendigt at klæde sig godt på - og derfor fandt jeg inspiration til denne søde lille kreation.

Vasevarmer og små pyntegrene

DIY:

Vasevarmeren kan bruges til mange forskellige størrelser af glas og lignende, men i dette tilfælde har jeg anvendt et tomt  rødbedeglas og dermed givet det et nyt og moderigtigt liv:

Rester af zpaghettigarn
Hæklenål str. 10/12
Glas/vase

Luftmasker opslået til de passer i en omkreds af glasset/vasen - samlet med en kædemaske i første luftmaske. Herefter har jeg kørt med fastmasker til glasset/vasen er blevet dækket. Der kan skiftes farve som man lyster - jeg har kørt to runder med den lyse turkise.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...