mandag, april 30, 2012

Et smut på posthuset efter zpaghettigarn

Hvorfor er det lige, at jeg bare ALDRIG er hjemme når der bliver leveret en pakke til min adresse? Nåh, men skidt med det - vejret har jo været fantastisk idag, så jeg pakkede barnevognen og luffede afsted på mine flade konvolutter mod posthuset. Jeg har virkelig været spændt og må indrømme, at mine øjne da også lige blev lidt større end normalt, da damen langede to MEGET store pakker op på disken og smilede sødt. "Tak tak", sagde jeg og kiggede så på min i forvejen halvproppet karet, tilbage på pakkerne også på barnevognen igen - umiddelbart kunne jeg ikke lige få regnestykket til at gå op - men så er det jo godt at lille Møffe endnu ikke er blevet så stor, så den ene kunne parkeres i fodenden. Herefter gik turen hjemad igen, og med et enkelt pit stop i børnehaven og et barn rigere, var det skønt at få pakket lækkerierne ud ;D


Jeg har endnu ikke helt besluttet mig for den endelige farvekombination i Møffes tæppe, men tror umiddelbart at nedenstående vil passe godt til tapetet fra ferm living.



2 kommentarer:

  1. Jeg er enig! Tror det bliver et rigtig flot tæppe, hvis det passer til tapetet.

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar ;D
    Jeg er dog også rigtig vild med garnet i den mørke lilla og limegrønne farve, blot for at give lidt kontrast til tapetet, men har ikke lige besluttet mig helt endnu - jeg tror at der skal soves lidt på det ;D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...