søndag, april 22, 2012

Velkomst


Velkommen til...


Ulrikke & Ulrik


Indtil for få måneder siden vidste jeg ikke meget om filt, undertråd og hækling, men har nu altid været utrolig fascineret af alle de mange kreative mennesker der findes derude - også var det at tanken strejfede mig: "Det kan jeg sku´da også!", og den efterfølgende dag blev der investeret i både filt, garn, knapper og hæklepinde. Jeg må dog indrømme at det ikke var så nemt, og gik helt så stærkt som jeg havde håbet på - men er nu alligevel super stolt af mine små færdige projekter, som endte ud i en hæklet suttesnore til lille møffe og nogle ugler til krudt (hvilke jeg af en eller anden årsag er meget betaget af). 

Dette er forhåbentlig kun begyndelsen og projekterne mine er mange - det kreative instinkt i mig er blevet vækket til live, og jeg håber på, at jeg ender ud som en garvet sjæl, der forhåbentligt kan inspirere andre til at komme i sving og tro på det. 

De bedste hilsner fra 

Madam Mertz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...