mandag, april 23, 2012

Min allerførste kreation

Hækling må være "det nye sorte" for sjovt, det er det skú. Det var rent faktisk min søde veninde Gitte, der først dukkede op med en fin lilla hæklet kanin til Freya Krudt og en sød lille stribet rangle & bold til Anna Møffe, at hæklebølgen for alvor ramte venindeflokken. 

Min fantastiske veninde Camilla, var den næste i rækken der tog kampen op, og efter flere klip på youtube og surfen rundt på nettet samt i blogverden, er hun allerede blevet en habil hækler. Heldigvis er hun meget tålmodig af natur og har siden hen vist mig hvordan "the magic ring" skal tackles og hvordan hækleopskrifterne skal læses. Det er nu rart at vide, at jeg har min helt egen personlige "hækle livline" når det alligevel går skævt ;D

"Lilla kugle" der senere hen blev til "Uglen Ulrikke" er min allerførste kreation, og som takket være "hækle livlinen" overhovedet blev færdiggjort. Simpelt og nemt? Ja, sådan kan det godt se ud - men ikke for en der aldrig før har siddet med en rulle garn og en hæklepind i hænderne.



... jeg er så stolt ;D 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...